Saturday 10 February 2018

노예 거래 시스템


노예 거래 시스템
대서양 횡단 노예 무역은 세 가지 주요 이유로 노예 제도의 보편적 역사에서 독특합니다.
그 기간 - 약 4 세기에 자선화 된 사람들 : 흑인 아프리카 계 남성, 여성.
어린이들에게 지적인 정당화가 안티 블랙 이데올로기와 그것의 합법적 인 조직인 악명 높은 Code noir의 개발을 위해 시도되었다.
상업 및 경제적 기업으로서 노예 매매는 역사와 지리의 특정 교차로에서 비롯되는 결과의 극적인 예를 제공합니다. 아프리카, 아메리카, 카리브해, 유럽, 인도양 등 여러 지역과 대륙이 참여했습니다.
대서양 횡단 노예 무역은 종종 세계화의 첫 번째 시스템으로 간주됩니다. 프랑스 역사 학자 장 미셸 데보 (Jean-Michel Deveau)에 따르면 노예 매매는 결과적으로 16 세기에서 19 세기까지 지속 된 노예 제도가 "인간 존중의 역사에서 가장 큰 비극"이라고 할 수있다.
종종 삼각 무역으로 알려진 대서양 연안 무역은 3 개 대륙의 경제를 연결했습니다. 25 ~ 3 천만 명에 달하는 남성, 여성, 어린이들이 가정에서 추방되어 다른 노예 거래 시스템에서 노예로 팔렸다고 추정됩니다. 대서양 횡단 노예 무역만으로 추방 된 사람들의 추정치는 약 1,700 만명으로 추정된다. 이 숫자는 선박에 탑승 한 사람들과 무역과 관련된 전쟁 및 습격 과정에서 제외 된 수치입니다.

노예 거래 시스템
& quot; 옥션 & amp; Negro Sales, & quot; Whitehall St.
사진 제공 의회 도서관 (No. 0707)
Underground Railroad를 야기한 상황은 대서양 노예 매매의 일환으로 북아메리카로의 아프리카 인의 운송을 기반으로했다. 약 1,200 만명의 아프리카 인들이 대서양을 건너 서반구까지 1619 년부터 1850 년까지 수송되었다. 이 숫자 중 영국 북미와 아프리카에서 아프리카로 이주한 사람들은 약 5 %에 ​​불과했다. 1808. 유럽과 아프리카에는 여러 형태의 보세 노동이 존재했지만, 신세계의 농장과 광산에서 노동의 필요성이 커지면서 내키지 않는 아프리카 인들의 수입도 증가했다. 초기 북미에서는 평생 노예 제도 또는 노예 제도가 인종에 근거한 정교하고 심각한 법규에 의해 뒷받침되었습니다. 몇몇 아프리카 인은 그물을 빠져 나갔고 자유 였지만 많지는 않았다.

미국의 노예.
미국의 노예.
1619 년 네덜란드 인은 처음으로 아프리카에 포획 된 아프리카 인을 미국에 도입하여 노예 제도의 씨앗을 심어 궁극적으로 국가를 분열시키는 악몽과 학대의 악몽으로 발전 시켰습니다.
미국의 노예.
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출판 년도.
미국의 노예.
액세스 날짜.
2017 년 12 월 16 일
소개.
미국의 노예 제도는 1619 년에 최초의 아프리카 노예가 북미 식민지 인 제임스 타운 (Jamestown)으로 이주하여 담배와 같은 수익성있는 작물 생산을 돕기 시작했습니다. 17 세기와 18 세기에 미국 식민지 전체에서 노예 제도가 시행되었으며 아프리카 계 미국인 노예제가 새로운 국가의 경제 기반을 구축하는 데 도움이되었습니다. 1793 년의 면화의 발명은 남한 경제에 노예 제도의 중요성을 확고히했다. 19 세기 중반까지 미국의 서부 확장은 북부에서의 폐지 운동의 증가와 함께 피의 미국 남북 전쟁 (1861 ~ 65)에서 국가를 찢어 버릴 노예 제도에 대해 큰 논쟁을 불러 일으켰습니다. 연방의 승리로 미국의 4 백만 노예가 석방되었지만, 노예 제도의 유산은 격동의 재건 시대 (1865-77)에서 1960 년대에 발생한 시민권 운동에 이르기까지 미국 역사에 계속해서 영향을 미쳤습니다 해방.
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미국의 노예 제도의 기초.
17 세기 초반 북아메리카의 유럽 정착민들은 가난한 종 (주로 빈곤 한 유럽인)보다 더 값 싸고 노동력이 풍부한 종으로서 아프리카 노예로 바뀌었다. 1619 년 이후, 네덜란드 선박이 버지니아의 제임스 타운 (Jamestown)에있는 영국 식민지에서 20 명의 아프리카 인을 상륙 시켰을 때, 미국 식민지 전역에 노예 제도가 퍼졌습니다. 정확한 수치를 제시하는 것은 불가능하지만 일부 역사가들은 18 세기에만 6 천 7 백만 명의 노예가 신세계로 수입되어 아프리카 대륙에서 가장 건강하고 풍요로운 남성과 여성을 빼앗 았다고 추정했습니다.
알고 계셨습니까?
미국 애국심의 원인이 된 최초의 순교자 중 한 명은 Crispus Attucks였다. Crispus Attucks는 1770 년 보스턴 대학살 때 영국군에 의해 살해 된 노예였다. 혁명 전쟁 기간에 약 5000 명의 흑인 군인과 선원이 미국 측과 싸웠다.
17 세기와 18 세기에 흑인 노예들은 주로 남부 해안의 담배, 쌀, 인디고 농장에서 일했습니다. 미국 혁명 (1775 ~ 1883) 이후, 많은 식민지 개척자 (특히 노예 제도가 경제에 상대적으로 중요하지 않은 북부 지역)는 흑인 노예의 억압과 영국인들의 억압을 연결시키고 노예제 폐지를 촉구하기 시작했다. 그러나 전쟁이 끝난 후, 새로운 미국 헌법은 의회에서 과세와 대표를 목적으로 각 노예를 한 사람의 5 분의 5로 계산하고 "서비스 또는 노동을 위해 붙잡힌 사람"을 다시 살릴 권리를 보장하는 제도를 암묵적으로 인정했다 (노예 제도에 대한 명백한 완곡 어법).
코튼 진의 중요성.
18 세기 후반에 담배를 자라기 위해 쓰이는 땅이 거의 다 써 버렸지 만 남부는 경제 위기에 직면했고 미국에서 계속 된 노예제도 성장은 의문의 여지가있었습니다. 거의 같은시기에 영국의 섬유 산업의 기계화는 미국 면화에 대한 엄청난 수요를 낳았는데, 남부 작물은 원시 면화 섬유에서 종자를 손으로 제거하는 어려움으로 인해 생산량이 제한적이었습니다. 1793 년 Eli Whitney라는 젊은 양키 학교 교사가 종자를 효율적으로 제거하는 간단한 기계화 장치 인 면화를 발명했습니다. 그의 장치는 광범위하게 복제되었고, 몇 년 안에 남부는 담배의 대규모 생산에서 면화의 전환으로 전환 할 것입니다. 이 전환은이 지역의 노예 노동 의존도를 강화 시켰습니다.
지역의 많은 사업가들이 노예 매매와 남부 농장에 대한 투자로 인해 부유하게 성장했지만 노예 자체가 북쪽에서 널리 퍼지지 않았습니다. 1774 년과 1804 년 사이에, 모든 북부 국가는 노예 제도를 폐지했지만, 소위 "독특한 제도"는 남부에 절대적으로 중요했습니다. 미국 의회가 1808 년에 아프리카 노예 무역을 불법화했지만, 국내 무역이 번성했고, 미국의 노예 인구는 향후 50 년 동안 거의 3 배가되었다. 1860 년에는 거의 4 백만에 이르렀으며, 절반 이상의 사람들이 남부 면화 생산국에 살고있었습니다.
노예와 노예.
전 전남의 노예들은 남부 인구의 약 3 분의 1을 구성했다. 대부분의 노예들은 큰 농장이나 작은 농장에서 살았습니다. 많은 주인은 50 명 미만의 노예를 소유하고 있었다. 노예 주인은 노예를 그들에게 전적으로 의존 시키려고 노력했으며, 제한적인 규범 체계가 노예들 사이의 삶을 지배했습니다. 그들은 읽고 쓰는 법을 배웠지 만 그들의 행동과 운동은 제한되어있었습니다. 많은 주인이 노예 여성과 성적인 자유를 취했고, 순종하는 노예의 행동에 호의를 보냈고 반항적 인 노예는 무자비한 처벌을 받았다. 특권층의 노예들과 숙련 된 장인들로부터 낮은 필드의 손에 이르기까지 노예들 사이의 엄격한 계층 구조는 그들을 나누어주고 그들의 주인들에 대항하여 조직 할 가능성을 낮추게 해 주었다. 노예 결혼은 법적인 근거가 없었지만 노예들은 결혼하여 큰 가족을 키웠다. 대부분의 노예 소유주들은 이러한 관습을 장려했지만 그럼에도 불구하고 노예 가족을 매각하거나 철거하는 것을 망설이지 않았습니다.
노예 반란은 시스템 내에서 일어났습니다 (특히 1800 년 Richmond의 Gabriel Prosser와 1822 년 Charleston의 Vesey Denmark가 주도한 것), 성공한 사람은 거의 없었습니다. 백인 노예를 가장 두려운 노예 반란은 1831 년 8 월 버지니아 주 사우 샘프 턴 카운티의 낫 터너 (Nat Turner)가 이끈 노예 반란이었다. 터너 그룹은 최후에 75 명의 흑인을 배출했으며 이틀 동안 약 60 명의 백인을 살해했다. 국가 민병대 세력이 그들을 압도했다. 노예 제도 지지자들은 터너 반란에 흑인이 본질적으로 노예와 같은 제도를 요구하는 열등한 야만인이라는 증거로 지적했으며 비슷한 반란에 대한 두려움 때문에 많은 남부 주들이 교육, 이동 및 집회를 제한하기 위해 노예 규정을 더욱 강화하게되었다 노예. 북한에서는 남부 흑인들의 억압 증가로 인해 폐지 운동의 불길이 터질뿐입니다.
폐지 운동의 증가.
1830 년대에서 1860 년대에 이르기까지 미국의 노예 제도를 폐지하려는 운동은 프레데릭 더글라스 (Frederick Douglass)와 같은 자유 흑인과 근본 신문 The Liberator의 설립자 인 William Lloyd Garrison, Harriet Beecher 스토우 (Stowe)는 베스트 셀러 노예제 폐허 소설 "톰 삼촌의 오두막"(1852)을 출간했다. 많은 노예 폐지 론자들은 노예 소유가 죄인 것이라는 믿음에 따라 그들의 행동주의를 근거로 삼았지만, 다른 노예들은 노예 제도가 퇴행적이고 비효율적이며 경제성이 거의 없다고 주장하는 비 종교적 "자유 노동"주장에 더 관심이 많았다.
흑인과 다른 노예제도 반대자들은 1780 년대 초에 안전한 농장의 느슨한 네트워크를 통해 남부 농장에서 탈북 한 노예들이 북쪽으로 탈출하는 것을 돕기 시작했습니다. Underground Railroad라고 알려진 이러한 관행은 1830 년대에 진정한 모멘텀을 얻었으며 추정치는 다양하지만 40,000에서 100,000 명의 노예가 자유를 얻는 데 도움이되었을 수 있습니다. Underground Railroad의 성공은 북한의 노예 폐지 론자들의 감정을 확산시키는 데 도움이되었다. 그것은 또한 의심 할 여지없이 부분적인 긴장을 증가 시켰고, 노예 제도를 유지하는 기관을 패배시키려는 북부의 국민의 결의를 노예 친 동부 남부 사람들에게 납득시켰다.
서구 확장과 미국의 노예제에 대한 토론.
미국의 폭발적인 성장과 19 세기 전반기에 서쪽으로의 확장은 미국에서의 노예제에 대한 갈등과 그 미래의 제한 또는 확장을위한 더 큰 무대를 제공 할 것입니다. 1820 년에 미주리 주에서의 주 신청에 대한 연방 정부의 권리를 제한하려는 쓴 논쟁은 타협점으로 끝났습니다. 미주리 주 (州)는 노예 국가로, 메인 주 (州)는 자유 국가로, 미주리 주 남쪽 국경 북쪽의 모든 서부 영토는 자유 토양. Missouri Compromise는 노예와 자유 국가의 균등 한 균형을 유지하도록 설계되었지만 일시적으로 만 세속주의 세력을 진압하는 데 도움이되었습니다.
1850 년 멕시코 전쟁에서 승리 한 영토 문제를 해결하기 위해 협상을 벌였습니다. 그러나 4 년 후, 캔자스 - 네브래스카 법은 국회 칙령에 대한 대중의 주권 통치를 선언함으로써 노예 제도에 대한 새로운 영역을 열었고, 노예 제도 및 반 (反) 노예 제도가 새로운 국가에서 (많은 유혈 사태와 함께) 캔사스. 캔자스 - 네브래스카 법 (Kansas-Nebraska Act)에 대한 북쪽에서의 분노는 오래된 휘그당 (Whig Party)의 몰락과 새로운 북부 공화당의 탄생을 의미합니다. 1857 년 Dred Scott 판결에서 대법원 판결은 모든 영역이 노예 제도에 개방되어 있다는 판결을 통해 Missouri Compromise를 효과적으로 철회했습니다. 그의 주인이 그를 자유 영역으로 끌어 들였기 때문에 그의 자유를 이유로 고소 한 노예가 포함되었습니다. 1859 년 버지니아 주 하퍼 페리 (Harper 's Ferry)에서 폐지 론자 존 브라운 (John Brown)의 습격으로 인해 부분적 긴장이 더욱 고조되었습니다 : 브라운은 북부 노예 폐허 론자들과 남한의 살인자들에 의해 순교 영웅으로 환호되었습니다.
남북 전쟁과 해방.
남부는 공화당 후보 인 에이브 러햄 링컨이 대통령으로 선출 된 이듬해 해체 시점에 도달했다. 3 개월 이내에 7 개의 남부 주들이 미국 남부 동맹을 형성하기 위해 탈퇴했다. 남북 전쟁 (1861 ~ 65)이 시작된 후 4 명이 더 나아 갔다. 링컨의 노예 제도에 대한 견해가 잘 정립되어 있었지만, 중앙 연합 전쟁의 목표는 처음에는 노예 제도를 폐지하는 것이 아니라 미국을 국가로 보존하는 것이 었습니다. 폐지는 군대 필요성 때문에 북부에서 노예제에 대한 감정이 증가했고, 연합군이 남부를 휩쓸었을 때 노예 상태에서 벗어난 많은 아프리카 계 미국인들의 자해 해소 이후에만 겨우 전쟁 목표가되었다. 링컨은 1862 년 9 월에 앤티 에탐에서 연합군이 승리 한 지 5 일 만에 예비 해방 선언문을 발급했으며 1863 년 1 월 1 일에 "모든 국가 내의 노예 또는 반란중인 국가의 노예 그때가되면, 영원히 자유로 워야합니다. "
반란군 국가에서 약 300 만 명의 흑인 노예를 석방시킴으로써, 해방 선언은 남부 연합의 노동력을 박탈하고 국제 여론을 연합 측에 강하게 부추겼다. 전쟁이 1865 년에 끝날 때까지 약 186,000 명의 흑인 군인이 연합군에 가입했으며 38,000 명이 목숨을 잃었습니다. 전쟁이 끝나고 총 사망자는 약 2 천 6 백만 명이었고, 이는 미국 역사상 가장 비싼 대립이되었습니다.
노예 제도의 유산.
1865 년 후반에 채택 된 제 13 차 수정안은 공식적으로 노예 제도를 폐지했지만 전후 남반부 흑인들의 지위는 여전히 불안정했으며 재건 기간 (1865 ~ 77) 동안 큰 어려움이있었습니다. 이전 노예들은 제 14 차 헌법 수정안 (1868) 및 제 15 회 투표권 (1870)에서 시민권과 헌법의 "평등 한 보호"를 받았지만 헌법 규정은 종종 무시되거나 위반되었으며 전직 노예가 제한적인 블랙 코드와 컷 캐스팅과 같은 퇴행 적 계약 약정 덕분에 전후 경제에서 발판을 마련 할 수있었습니다.
미국 정치 생활에 전례없는 흑인 참여를 보였음에도 불구하고, 재건은 궁극적으로 아프리카 계 미국인에게 실망 스러웠으며, Ku Klux Klan과 같은 인종 차별주의 조직의 부상을 비롯한 백인 우월주의의 부활은 1877 년까지 남부에서 승리했습니다. 1 세기 후, 노예 시대에 시작된 미국의 느린 인종 차별주의와 차별에 대한 저항은 1960 년대의 시민권 운동으로 이어져 재건 이후 흑인들에게 가장 큰 정치적 사회적 이익을 가져다 줄 것입니다.
흑인 역사.
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Spartacus Educational.
대영 제국과 노예 제도.
14 세기 말에 유럽인들은 아프리카 사람들을 의지에 반하는 것으로부터 시작했습니다. 처음에는 주로 부자를위한 종으로 사용되었습니다. 유럽인들은 아프리카 인들이 기독교인이 될 수있는 기회를 제공하고 있다고 주장함으로써 노예제를 도입하는 것을 정당화했다. 스페인 인은 노예 무역에 연루된 최초의 유럽 인이었다. 그러나 1563 년 프란시스 드레이크 (Francis Drake)는 그의 사촌 인 존 호킨스 (John Hawkins)와 아프리카 항해에 합류했습니다. 두 사람은 시에라 리온에서 사람들을 붙잡고 카리브해의 스페인 정착민들에게 노예로 팔기 시작했습니다. 정착민들이 외국인들로부터 구매하는 것은 불법 이었기 때문에 호킨스와 드레이크는 곧 스페인 당국과 갈등을 빚었다. (1)
스페인과 포르투갈 해 선장이 아메리카 대륙을 탐험하기 시작했을 때 그들은 아프리카 군인들을 데려갔습니다. 이 아프리카 인 중 일부는 훌륭한 탐험가임을 입증했습니다. 이 중 가장 중요한 것은 Estevanico로, 최초의 유럽 원정대를 뉴 멕시코와 애리조나로 이끌었습니다.
아메리카 대륙에 사는 사람들은 유럽인들이 그들의 땅을 점령하려는 시도에 저항했습니다. 그는 가장 중요한 투쟁 중 하나가 1512 년에 쿠바에서 일어났습니다. 저항은 Hatuey에 의해 주도되었습니다. Bartolom & eacute에 따르면 de Las Casas Hatuey는 다음과 같이 주장했다. "그들은이 폭군에게 우리에게 평화와 평등의 신을 숭배한다고 말하면서도 우리 땅을 빼앗아 우리를 그들의 노예로 만든다. 그들은 불멸의 영혼과 영원한 보상과 벌을 우리에게 말합니다. 그럼에도 불구하고 우리 소지품을 빼앗고, 우리 여성들을 유혹하고, 우리 딸들을 위반합니다. 우리를 용맹스럽게 맞출 수없는이 겁쟁이들은 우리의 무기가 깨뜨릴 수없는 철로 스스로를가립니다. (2)
Diego Vel & aacute; zquez는 결국 반란을 억압했다. 그는 Hatuey를 점령하고 그는 1512 년 2 월 2 일에 처형되었습니다. 유럽인이 오기 전에 쿠바에서 1 백만 명이 넘는 사람들이 살았다 고 추정됩니다. 25 년 후 2,000 명이 남았습니다. 많은 사람들이 죽었지 만 다른 사람들은 기아, 질병, 자살로 사망했거나 금광에서 장시간 노동해야하는 결과로 사망했다. (삼)
유럽인들이 도착한 이후 카리브해의 대부분의 섬 사람들이 급격히 감소했다. 이것은이 섬의 천연 자원을 개발하기 위해 노동을 필요로하는 유럽인들에게 문제를 일으켰습니다. 결국 유럽인들은 해결책을 생각해 냈습니다. 아프리카에서 노예를 수입하는 것입니다. 1540 년까지 아프리카에서 감소하는 지역 인구를 대체하기 위해 1 년에 약 1 만 명의 노예가 데려왔다.
"슬레이브 캡틴의 저서 : 리버풀 슬레이브 트레이드 (1995 년)에서 제임스 어빙 (James Irving)의 경력 :"인간화물의 정교한 무역은 스페인과 포르투갈에서 온 유럽의 모든 해상 세력을 포함하는 세계적이고 국제적인 무역이었다. 프랑스, 영국, 네덜란드, 덴마크, 스웨덴, 노르웨이, 심지어 브란 덴 부르크까지. 16 세기 초반부터 19 세기 중반까지 대서양 연안 항만에서 약 37,000 건의 노예 항해가 가능 해졌고, 총체적으로 아프리카에서 약 1 천 4 백만 명을 수송했습니다. " (4)
왕립 아프리카 회사.
1672 년 Charles II는 Royal African Company (RAC)에 다음 1,000 년 동안 영국 식민지에 노예를 공급하는 무역 독점권을주었습니다. 영국군은 아프리카의 해안 요새를 지어 노예 선박이 도착할 때까지 포획 된 아프리카 인들을 지켰다. 상인들은 아프리카 장군들로부터 노예들을 유럽에서 가져다주었습니다. 처음에이 노예들은 종종 부족 전쟁에서 잡힌 군인이었습니다. 그러나 노예에 대한 요구가 커져서 젊은 아프리카 인을 얻기 위해 파티가 조직되었습니다.
향후 20 년 동안이 회사는 9 만 명의 노예를 아메리카 대륙에 수출했습니다. 18 세기 영국은 아프리카에 주로 노예의 원천으로 관심을 보였다. 상인과 제조업 자들로부터 많은 청원을받은 RAC는 1698 년에 대영 제국에 노예를 제공하기 위해 독점권을 잃었습니다. 그들은 이제 독립 기업에 사업을 개방했지만 영국 정부에 높은 세금을 지불해야했습니다. 이로써 RAC의 인프라에 대한 권리가 부여되었습니다. 여기에는 노예 선박이 도착할 때까지 포획 된 아프리카 인들을 지키던 해안 요새가 포함되었습니다. 1698 년과 1797 년 사이에 신생 회사는 RAC가 소장 한 18,000 개에 비해 75,000 개의 노예를 실었다. (5)
1796 년에 "매년 약 72,000 명의 노예가 아프리카에서 서인도 제도로 옮겨 간다고 추정된다. 덴마크 인은 약 3,0000 명, 네덜란드 인 7,000 명, 프랑스 인 18,000 명, 포르투갈 인 8,000 명, 영국인은 모두 휴식하고 있습니다. " 수출 된 아프리카 인의 85 % 이상이 영국 선박으로 운송되었습니다. 이들 대부분은 리버풀에 기반을두고 있습니다. 1790 년에이 지역에서 노예를 사기 위해 사용 된 물건에는 총기류, 화약류, 섬유류, 철제 막대기 및 브랜디가 포함되어 있었다고보고되었습니다. 기타 인기 상품으로는 구리, 놋쇠 및 땜납이 있습니다.
노예의 치료.
1784 년 윌리엄 딜윈 (William Dillwyn)은 억압 된 아프리카 인 들인 우리 동료 창조물의 사례를 발표했다. Dillwyn은 노예 무역이 아프리카의 다른 종족 간 전쟁을 장려했다고 주장했다. "이 교통은이 불행한 사람들 사이에서 우세한 파괴적인 전쟁의 주요 원천이며 결과에 영향을 미친다. 인류. 사랑하는 친척들에 대한 폭력적인 배상, 부부와 부모의 애정의 눈물, 노예가 돌아올 기회가없는 항해에 대한 꺼리는 것 등, 모든 사람들의 마음을 뚫을 수있는 고통의 장면을 제시해야합니다. 인류의 원칙은 전적으로 사라지지 않습니다. 그러나 이것은 가난한 포로들과의 슬픔의 시작일뿐입니다. " (6)
엘리자베스 (Elizabeth)의 대장 인 휴 크로우 (Hugh Crow)는 1790 년 12 월에 안나 보보 (Annamaboe)에 도착했습니다. 나중에 크로우 (Crow)는 다음과 같이 회상했습니다. "1790 년 12 월 Annamaboe에 7 주간 지나서 앵커 보에 정박했습니다. 우리는 무역을하지 않고 약 3 주간 그곳에 눕습니다. 해안의 그 부분의 왕은 얼마 전에 돌아가 셨고, 그 결과 모든 사업은 중단되었습니다. 왕자의 죽음을 맞이하여 야만적 인 나라의 풍습에 따르면, 우리가 남아있는 동안 23 명의 아내가 죽임을 당했다. 많은 사람들이 우리의 도착 전에 비슷한 운명을 만났습니다. " (7)
알렉산더 팔콘 브리지 (Alexander Falconbridge)는 노예선에 외과 의사가되었습니다. 그는 1790 년에 다음과 같이 썼습니다. "흑인 거래자가 처리해야하는 흑인이 유럽 구매자에게 표시되면 먼저 나이와 관련하여 조사합니다. 그런 다음 그들은 그들의 인원을 정밀 검사하고 그들의 건강 상태를 문의합니다. 그들이 어떤 약병에 시달렸거나, 변형되었거나, 나쁜 눈이나 이빨을 가지고 있다면; 그들이 절름발이이거나 관절에 약하거나 뒤에서 왜곡되거나 날씬한 옷을 입거나 가슴이 좁은 경우; 간단히 말해서, 그들이 어떤 방식 으로든 그러한 노동을 할 수 없도록 괴롭히는 경우, 그들은 거부 당한다. 상인들은 대장이 반대하는 흑인들을 자주 때려 눕 힙니다. 예를 들어 거래자들은 대니얼 중 하나가 캡틴의 시선에서 즉각 참수당하는 것에 반대했을 때 일어났습니다. " (8)
제임스 어빙 (James Irving)은 리버풀에 본거지를 둔 노예선 엘렌 (Ellen)의 대장이었습니다. Irving은 1791 년 1 월 2 일에 부모님에게 편지를 썼습니다. "우리는 선박에 매우 바빴습니다. 우리는 골드 코스트에서 Annamaboe 행을하러 왔고, 우리가 그 가격으로 가지고있는 물건을 내 버렸고 우리가 도착한 후 48 시간 이내에 다시 항해를 시작했습니다. 그 다음 우리는 라고스 (Lagos), 아크라 (Accra) 및 내가 잊어 버린 그 밖의 다른 부분을 호출해야합니다. 우리는 베냉 강까지 내려 가서 하루나 이틀을 머물렀다가 다시 아노 마보로 돌아가서 우리가 서인도 제도에서 항해 할 곳을 찾습니다. " 1791 년 4 월 5 일에라고 나와 (Annamaboe)에 도착하여 라고스 (Lagos)와 아크라 (Accra)로 이사했습니다. 골드 코스트에서 어빙은 341 명의 아프리카 인을 구입했으며, 그 중 80 명이 다른 배로 옮겨졌습니다. (9)
John Newton은 1747 년과 1754 년 사이 노예 기장이었습니다. 그는 아프리카 슬레이브 트레이드 (1787)에 대한 생각에서 다음과 같이 썼습니다. "노예는 일반적으로 구입되어 비용을 지불합니다. 때로는 물건이 빌려주거나 해안에 의지 할 때, 상인은 자발적으로 자유인, 아마도 자기 아들을 인질이나 담보로 지불금으로 남겨 둡니다. 경우에 따라 또는 기본적으로 인질은 이월되어 팔린다. 자유로운 규정의 결과로 그에게 힘든 것은 불공평 한 것으로 간주 될 수 없다. 그들이 마지막 항해를 끝낼 때와 해안을 다시 방문 할 의도가 없을 때, 자유로운 사람들을 억류하여 버렸습니다. 그 결과를 위험에 빠뜨리기 위해 같은 항구에서 오는 다음 배를 떠났다. 그러나 이러한 행동은 공통적이지 않습니다. " (10)
탐색기는 시스템 작동 방식에 대한 세부 정보를 제공했습니다. 먼고 박씨는 아프리카에서 노예를 데리고 갔다. "노예들은 보통 한 쌍의 오른쪽 다리와 다른 쌍의 왼쪽을 같은 쌍의 족쇄에 넣음으로써 고정된다. 문자열로 족쇄를 지탱함으로써 매우 천천히 걸을 수 있습니다. 네 명 모두가 목에 의해 함께 고정되어 있습니다. 그들은 매일 아침마다 사마귀 나무에서 그 영혼을 기르기 위해 노래를 돌리도록 고무되었던 타마 린드 나무의 그늘에 이끌 렸습니다. 비록 그들 중 일부는 놀라운 태도로 상황의 어려움을 겪었지만 그 대부분은별로 낙담하지 않았으며 하루 종일 그들의 눈이 땅에 고정 된 음울한 우울함 속에 앉아있었습니다. " (11)
상인들은 아프리카 장군들로부터 노예들을 유럽에서 가져다주었습니다. 처음에이 노예들은 종종 부족 전쟁에서 잡힌 군인이었습니다. 그러나 노예에 대한 요구가 커져서 젊은 아프리카 인을 얻기 위해 파티가 조직되었습니다. Ottobah Cugoano는 가나 출신의 13 세 소년으로 노예 무역상에 잡혔습니다. "나는 우리가 한 분야에서 놀고있을 때, 약 18 명 또는 20 명의 남녀 소년들과 함께 모국에서 날아갔습니다. 우리가 납치 된 해안에서 며칠간 살았습니다. 우리 중 일부는 헛되이 도망치려했지만, 권총과 털이들이 곧 도입되어 협박을하겠다고 제안했다면, 우리는 모두 그 자리에서 사형 당해야합니다. " (12)
Olaudah Equiano는 1756 년에 베닌 왕국의 이보 (Igbo) 마을에 살고있었습니다. "어느 날, 모든 사람들이 평상시처럼 일하러 나갔고, 나와 나와 친애하는 누이 만이 그 집을 염두에 두었습니다. 한 여자가 우리 벽을 넘어 섰다가 잠시 우리 둘다 잡았습니다. 우리에게 외치는 시간을 주거나 저항을하지 않고서는 우리 입을 막고 우리와 함께 가장 가까운 나무로 도망 쳤습니다. 여기에 그들은 우리 손을 묶었 고 밤이 올 때까지 가능한 한 멀리까지 우리를 데리고갔습니다. 작은 집에 도착했을 때 강도가 멈추어 서 밤을 지 냈습니다. 우리는 언 바운드되었습니다. 그러나 어떤 음식도 먹을 수 없었다. 그리고 피곤함과 슬픔으로 압도 당해서 우리의 유일한 안도감은 짧은 시간 동안 우리의 불운을 동요 시켰습니다. 내가 해안에 도착했을 때 내 눈을 뜨게 한 첫 번째 물체는 바다와 노예선이었고, 그 배는 닻을 내리고화물을 기다리고있었습니다. 이것들은 나를 놀란 채로 채웠다. 나는 곧 선상에 올라 갔을 때 곧 공포로 변했다. 나는 즉시 처리되었으며, 일부 승무원이 소리가 나는지 확인하기 위해 위로 던졌습니다. " (13)
1600 년에서 1900 년 사이에 최대 1,500 만 명의 아프리카 인이 아메리카 대륙으로 이송 된 것으로 추산됩니다. (14) 이익을 극대화하기 위해 노예 가맹점들은 그들의 배에서 물리적으로 가능한 많은 노예를 운반했다. 17 세기까지 노예들은 아프리카에서 약 25 달러에 구입할 수 있었고 미주에서는 약 150 달러에 팔릴 수있었습니다. 심지어 사망률이 50 % 일지라도, 상인들은 무역으로 엄청난 이익을 기대할 수 있습니다. 리버풀 상인 인 윌리엄 데이븐포트 (William Davenport)는 일부 항해로 그의 투자에 대해 147 %의 이익을 주었다고 전했다. (15)
노예선에서 일하는 것은 또한 매우 유익 할 수 있습니다. 제임스 어빙 (James Irving)은 1782 년 11 월 자메이카로 항해 한 독수리 배의 외과 의사였습니다. 슬레이브 캡틴의 저서 인 리차드 슬레이브 트레이드 (1995 년)의 제임스 어빙 (James Irving) 경력자 인 수잔 슈왈츠 (Suzanne Schwarz)는 "어빙 한 달에 4 급을 지급 받았고, 서인도 제도에 살아있는 592 명의 노예 각각에 대해 두 명의 특권 노예와 한 채의 돈을 가지고 있었기 때문에, 어빙은이 항해에서 약 140 파운드를 벌었을 것입니다. 이것은 18 세기 후반에 노예선 외과의들의 평균 항적 수입과 일치하며, 전형적으로 100 파운드에서 150 파운드 사이이다. (16)
노예 선상에서의 상황은 너무나도 끔찍하여 반항적 인 노예들은 매우 심하게 처벌되어야했습니다. 노예 선장 인 토마스 필립스 (Thomas Phillips)는 A Journal of a Voyage (1746)에 자신의 활동에 대한 기사를 썼다. "일부 지휘관이 가장 고의적 인 노예의 다리 나 팔을 잘라 내고, 그들이 회원을 잃어 버리면 그들은 다시 집으로 돌아갈 수 없다고 믿기 때문에 휴식을 취합니다. 저는 제 임원들 중 일부가 똑같이하도록 권유 받았지만, 최소한 생각해 보지 못하도록 설득 할 수는 없었습니다. 실제로 기독교와 진정한 종교 (그들의 잘못보다 더 많은 결점)를 빼고는 가난한 생물에 대한 그러한야만과 잔인 함은 하나님의 손으로하는 일이며 의심 할 여지없이 우리 자신과 같은 것입니다. " (17)
브로크스 (Brookes)에 근무하는 의사 인 토마스 트로터 (Thomas Trotter)는 1790 년 하원위원회에 "철에서 벗어난 노예들은 스푼으로 잠겨 서로에게 묶여있다. 매일 아침 이런 식으로 물건을 챙기는 것은 첫 번째 친구의 의무입니다. 그들의 장소로 빨리 들어 가지 않는 사람들은 고양이에 의해 강요 당한다. 이런 식으로 수납되었을 때와 같은 상황이었고, 우주선이 바다에서 많은 움직임을 보였을 때, 그들은 갑작스럽게 상처를 입거나 상처를 입었다. 나는 유방이 여러 가지 악천후로 실험되는 동물을 만료 할 때 관찰 한 삶에 대한 힘들고도 애쓰는 노력으로 가슴을 굽히는 것을 보았습니다. " (18) 영국 선박에 탑승 한 아프리카 인의 사망률은 13 %로 추산되었다. (19)
잉글랜드 교회와 노예 제도.
영국의 교회는 영국의 노예 무역에 대한 전폭적 인지지를 표했습니다. 그것의 주요한 성직자는 기회의 숫자에 그것의 위치를 ​​진술했었다. 세인트 폴 (St. Paul)은 노예가 "두려움과 떨림"으로 그들의 주인을 섬기겠다고 제안했다. 세인트 폴이 의미하는 바는 "자유는 다음 세상에서만 기대 될 수있다"는 것이었다. (20)
또 다른 출처는 종종 The City of God이었는데, 5 세기 초 광고에서 히포의 아우구스티누스 (후기 성 아우구스티누스)에 의해 라틴어로 쓰여진 기독교 철학서이다. 어거스틴에 따르면, "노예제도 제도를 보존함으로써 인류는 징계를받을 수 있고 자기 팽창은 시정 될 수있다. 어떤 사람도 결백하지 않았기 때문에, 주인이되어야하고 누가 노예가되어야 하는가는 하나님의 뜻이었습니다. " (21)
1778 년 레이몬드 해리스 목사는 노예제도, 특히 흑인 노예제도가 하나님의 말씀에 일치한다는 논쟁을 뒷받침하기 위해 풍부한 경전의 증거를 제시했습니다. 그는 구약 성서에서 하나님 께서 노예 제도를 승인 하셨다는 몇 구절을 사용했습니다. 그는 또한 신약 성서를 사용하여 노예에 대한 자신의 견해를 뒷받침했습니다. 해리스는 그리스도교 설교를 통해 기독교가 기존의 제도와 제도를 인정했다는 그의 주장의 근거로 인용했다. "나는 선지자의 율법을 멸하기 위해왔다. 나는 멸망시키지 않고 성취하기 위해왔다. " (22)
잉글랜드 교회는 또한 많은 노예를 소유했습니다. 선교 단체 인 복음 전파 모임 (The Society for the Propagation of the Gospel)은 노예 인구가있는 지역에서 활동했습니다. 일부 부유 한 노예 소유주는 사망했을 때 교회에 남겨 두었습니다. 바베이도스에서 농장을 소유하고 좋은 해에 크리스토퍼 코들 링턴 (Christopher Codrington)은 오늘 돈으로 약 2,000 파운드에서 약 265,000 파운드의 이익을 냈습니다. Codrington은 750 명의 노예를 교회에 남겨 두었습니다. 그 후 곧 "SOCIETY" 붉은 뜨거운 철로 노예들의 가슴에 불타 버렸다. (23)
1766 년 2 월, 글로스터 주교 인 윌리엄 워 버턴 (William Warburton)은 설립 된 교회 회원이 노예 매매를 처음으로 비난했다. 이 유증으로 인해 교회가 "이 악의적 인 교통의 결실에 무조건 참여"하게되었다고 불평했다. . (24) Despite this comment the plantation had one of the worst records in the Caribbean, with the death-rate being about five-sixths the birth-rate." (25)
Anti-Slavery Movement.
Opposition to slavery mainly came from the Nonconformist religions. George Fox, the leader of the Society of Friends (Quakers), visited Jamaica in 1671. He encountered African slaves for the first time and responded by condemning the institution of slavery. As a result Quaker settlements in North America abhorred slavery and many took every opportunity to speak out at the injustices of the system and of the means of transportation bringing them to the New World. (26)
John Wesley, the leader of the Methodists, also opposed slavery. In his pamphlet, Thoughts Upon Slavery (1744) he argued: "I absolutely deny all slave holding to be consistent with any degree of even natural justice. Give liberty to whom liberty is due, that is to to every child of man, to every partaker of human nature. Let none serve you but by his own act and deed, by his own voluntary choice." (27)
The Unitarian movement was united in its opposition to slavery. People such as Joseph Priestley, Josiah Wedgwood, Thomas Bentley and Erasmus Darwin were all active in the anti-slavery movement. There is no set doctrinal beliefs that all Unitarians agree on. In fact, the most important aspect of Unitarianism is the right of individuals to develop their own religious opinions. Unitarians tend to believe that Jesus Christ was a human religious leader to be followed but not worshipped. Unitarians argued that Jesus is the "great exemplar which we ought to copy in order to perfect our union with God". (28)
Some members of the Church of England were opposed to the slave trade. Two of them, Granville Sharp and Thomas Clarkson established the Society for the Abolition of the Slave Trade in 1787. However, nine out of the twelve members on the committee, were Quakers. It also gained the support of political radicals such as Samuel Romilly, John Cartwright, John Horne Tooke, John Thelwall, Thomas Walker, Joseph Gales and William Smith who were also involved in the campaign for universal suffrage.
Josiah Wedgwood joined the organising committee. He urged his friends to join the organisation. Wedgwood wrote to James Watt asking for his support: "I take it for granted that you and I are on the same side of the question respecting the slave trade. I have joined my brethren here in a petition from the pottery for abolition of it, as I do not like a half-measure in this black business." (29)
As Adam Hochschild, the author of Bury the Chains: The British Struggle to Abolish Slavery (2005) has pointed out: "Wedgwood asked one of his craftsmen to design a seal for stamping the wax used to close envelopes. It showed a kneeling African in chains, lifting his hands beseechingly." It included the words: "Am I Not a Man and a Brother?" Hochschild goes onto argue that "reproduced everywhere from books and leaflets to snuffboxes and cufflinks, the image was an instant hit. Wedgwood's kneeling African, the equivalent of the label buttons we wear for electoral campaigns, was probably the first widespread use of a logo designed for a political cause." (30)
Wedgwood Slave Emancipation Medallion, black on yellow jasper (1787)
Thomas Clarkson explained: "Some had them inlaid in gold on the lid of their snuff boxes. Of the ladies, several wore them in bracelets, and others had them fitted up in an ornamental manner as pins for their hair. At length the taste for wearing them became general, and this fashion, which usually confines itself to worthless things, was seen for once in the honourable office of promoting the cause of justice, humanity and freedom." (31)
Hundreds of these images were produced. Benjamin Franklin suggested that the image was "equal to that of the best written pamphlet".Men displayed them as shirt pins and coat buttons. Whereas women used the image in bracelets, brooches and ornamental hairpins. In this way, women could show their anti-slavery opinions at a time when they were denied the vote. Later, a group of women designed their own medal, "Am I Not a Slave And A Sister?" (32)
"Am I Not a Slave And A Sister?"
When the Society for the Abolition of the Slave Trade was set up in 1783 it had an exclusively male organization. Some of the leaders of the anti-slavery movement such as William Wilberforce were totally opposed to women being involved in the campaign. One of Wilberforce's concerns was that women wanted to go further than the abolition of the slave trade. Early women activists such as Anne Knight and Elizabeth Heyrick were in favour of the immediate abolition of slavery, whereas Wilberforce believed that the movement should concentrate on bringing an end to the slave trade. Heyrick criticised the mainstream anti-slavery figures for their "slow, cautious, accommodating measures". (33)
In 1805 the House of Commons passed a bill that made it unlawful for any British subject to capture and transport slaves, but the measure was blocked by the House of Lords. In February 1806, Lord Grenville formed a Whig administration. Grenville and his Foreign Secretary, Charles Fox, were strong opponents of the slave trade. Fox and William Wilberforce led the campaign in the House of Commons, whereas Grenville, had the task of persuading the House of Lords to accept the measure.
Greenville made a passionate speech where he argued that the trade was "contrary to the principles of justice, humanity and sound policy" and criticised fellow members for "not having abolished the trade long ago". When the vote was taken the Abolition of the Slave Trade bill was passed in the House of Lords by 41 votes to 20. In the House of Commons it was carried by 114 to 15 and it become law on 25th March, 1807. (34)
After the passing of Abolition of the Slave Trade Act in 1807, British captains who were caught continuing the trade were fined £100 for every slave found on board. However, this law did not stop the British slave trade. If slave-ships were in danger of being captured by the British navy, captains often reduced the fines they had to pay by ordering the slaves to be thrown into the sea.
Some people involved in the anti-slave trade campaign argued that the only way to end the suffering of the slaves was to make slavery illegal. A new Anti-Slavery Society was formed in 1823. Members included Thomas Clarkson, Henry Brougham, William Wilberforce and Thomas Fowell Buxton. Although women were allowed to be members they were virtually excluded from its leadership.
Records show that about ten per cent of the financial supporters of the organisation were women. In some areas, such as Manchester, women made up over a quarter of all subscribers. On 8th April, 1825, a meeting took place at the home of Lucy Townsend in Birmingham to discuss the issue of the role of women in the anti-slavery movement. Townsend, Elizabeth Heyrick, Mary Lloyd, Sarah Wedgwood, Sophia Sturge and the other women at the meeting decided to form the Birmingham Ladies Society for the Relief of Negro Slaves (later the group changed its name to the Female Society for Birmingham). (35)
The formation of other independent women's groups soon followed. This included groups in Nottingham (Ann Taylor Gilbert), Sheffield (Mary Ann Rawson, Mary Roberts), Leicester (Elizabeth Heyrick, Susanna Watts), Glasgow (Jane Smeal), Norwich (Amelia Alderson Opie, Anna Gurney), London (Mary Anne Schimmelpenninck, Mary Foster), Darlington (Elizabeth Pease) and Chelmsford (Anne Knight). By 1831 there were seventy-three of these women's organisations campaigning against slavery. (36)
Josiah Wedgwood, Joseph Priestley, Thomas Day and Erasmus Darwin helped form the Birmingham Anti-Slavery Committee. They were attacked by several leading merchants in the city and some of them even petitioned Parliament against abolition. Priestley declared that although they supported the commercial interests, they would oppose "any commerce which always originates in violence and often terminates in cruelty". (37)
Parliament passed the Slavery Abolition Act in 1833. This act gave all slaves in the British Empire their freedom. The British government paid £20 million in compensation to the slave owners. The amount that the plantation owners received depended on the number of slaves that they had. For example, the Bishop of Exeter's 665 slaves resulted in him receiving £12,700. (38)
Primary Sources.
(1) Ottobah Cugoano, Narrative of the Enslavement of a Native of Africa (1787)
I was early snatched away from my native country, with about eighteen or twenty more boys and girls, as we were playing in a field. We lived but a few days' journey from the coast where we were kidnapped, and consigned to Grenada. Some of us attempted, in vain, to run away, but pistols and cutlasses were soon introduced, threatening, that if we offered to stir, we should all lie dead on the spot.
We were soon led out of the way which we knew, and towards evening, as we came in sight of a town. I was soon conducted to a prison, for three days, where I heard the groans and cries of many, and saw some of my fellow-captives. But when a vessel arrived to conduct us away to the ship, it was a most horrible scene; there was nothing to be heard but the rattling of chains, smacking of whips, and the groans and cries of our fellow-men. Some would not stir from the ground, when they were lashed and beat in the most horrible manner.
(2) Hugh Crow, The Memoirs of Captain Hugh Crow (1830)
We came to anchor at Annamaboe in December, 1790, after a passage of seven weeks. We lay there about three weeks without transacting any trade, the king of that part of the coast having died some time before, in consequence of which all business was suspended. According to a barbarous custom of the country on occasion of the decease of a prince twenty-three of his wives were put to death while we remained; and many no doubt had met with a similar fate before our arrival. Yet to become the wives of these great men was considered, by the parents of the females, a high and honourable distinction. It was stated to me that the late king of Dahomy, a great kingdom in the interior, had seven hundred wives, all of whom were sacrificed soon after his decease; and Captain Ferrer, a gentleman of talent and observation, who happened to be at Dahomy during the perpetration of this horrid butchery, afterwards testified the fact in the British House of Commons. His evidence was, however, of little avail, for Mr. Wilberforce and his party threw discredit upon the whole statement.
After some delay at Annamaboe (where I first became acquainted with my excellent friend Captain.
Luke Mann), we proceeded to a place called Lagos, with negroes, and thence to Benin. We traded between both places for several months, so that I acquired a considerable knowledge, as a pilot, of that.
part of the coast. I was much pleased with the gentle manners of the natives of Benin, who are truly a fine tractable race of people. When they meet an European they fall down on the right knee, clap their hands three times, and exclaim "Doe ba, doe ba;" that is " We reverence you!" They then shake hands, in their way, by giving three fillips with the finger.
The agents who were employed on different parts of the coast by our owner, Mr. Dawson, having all fallen victims to the climate in a few months after their arrival, in order that we might convey to him the melancholy news as soon as possible, we took in a quantity of ivory and other articles and sailed.
from Benin. We arrived at Liverpool in August, 1791 - where after my recovery from an attack of jaundice I engaged to go as mate in a fine ship called The Bell , Captain Rigby, belonging to William Harper, Esq. and bound to Cape Mount, on the windward coast of Africa.
(3) Olaudah Equiano, was captured and sold as a slave in the kingdom of Benin in Africa. He wrote about his experiences in The Life of Olaudah Equiano the African (1789)
Generally, when the grown people in the neighbourhood were gone far in the fields to labour, the children assembled together in some of the neighborhood's premises to play; and commonly some of us used to get up a tree to look out for any assailant, or kidnapper, that might come upon us; for they sometimes took those opportunities of our parents' absence, to attack and carry off as many as they could seize.
One day, when all our people were gone out to their works as usual, and only I and my dear sister were left to mind the house, two men and a woman got over our walls, and in a moment seized us both; and, without giving us time to cry out, or make resistance, they stopped our mouths, and ran off with us into the nearest wood. Here they tied our hands, and continued to carry us as far as they could, till night came on, when we reached a small house, where the robbers halted for refreshment, and spent the night. We were then unbound; but were unable to take any food; and, being quite overpowered by fatigue and grief, our only relief was some sleep, which allayed our misfortune for a short time. The first object which saluted my eyes when I arrived on the coast, was the sea, and a slave ship, which was then riding at anchor, and waiting for its cargo. These filled me with astonishment, which was soon converted into terror, when I was carried on board. I was immediately handled, and tossed up to see if I were sound, by some of the crew; and I was now persuaded that I had gotten into a world of bad spirits, and that they were going to kill me.
(4) William Dillwyn, The Case of our Fellow Creatures, the Oppressed Africans (1784)
It would surely have been more constant with the avowed principles of Englishmen, both as men and as Christians, if their settlement in heathen countries had been succeeded by mild and benevolent attempts to civilize their inhabitants, and to incline them to receive the glad tidings of the gospel. But how different a conduct towards them has been pursued. It has not only been repugnant, in a political view, to those commercial advantages which a fair and honourable treatment might have procured, but has evidently tended to increase the barbarity of their manners, and to excite in their minds an aversion to that religion.
This traffic is the principal source of the destructive wars which prevail among these unhappy people, and is attended with consequences, the mere recital of which is shocking to humanity. The violent reparation of the dearest relatives, the tears of conjugal and parental affection, the reluctance of the slaves to a voyage from which they can have no chance of returning, must present scenes of distress which would pierce the heart of any, in whom the principles of humanity are not wholly effaced. This, however, is but the beginning of sorrows with the poor captives.
Under their cruel treatment on the ships, where, without regard to health or decency, hundreds are confined within the narrow limits of the hold, numbers perish; and, by what is called the seasoning in the islands, many are relieved by a premature death, from that suffering.
(5) John Newton, Thoughts upon the African Slave Trade (1787)
Some people suppose, that the ship trade is rather the stealing, than the buying of slaves. But there is enough to lay to the charge of the ships, without accusing them falsely. The slaves, in general, are bought, and paid for. Sometimes, when goods are lent, or trusted on shore, the trader voluntarily leaves a free person, perhaps his own son, as a hostage, or pawn, for the payment; and, in case or default, the hostage is carried off, and sold; which, however hard upon him, being in consequence of a free stipulation, cannot be deemed unfair. There have been instances of unprincipled Captains, who, at the close of what they supposed their last voyage, and when they had no intention of revisiting the coast, have detained, and carried away, free people with them; and left the next ship, that should come from the same port, to risk the consequences. But these actions, I hope, and believe, are not common.
With regard to the natives, to steal a free man or woman, and to sell them on board a ship, would, I think, be a more difficult, and more dangerous attempt, in Sherbro, than in London. But I have no doubt, that the traders who come, from the interior parts of Africa, at a great distance, find opportunity, in the course of their journey, to pick up stragglers, whom they may meet in their way. This branch of oppression, and robbery, would likewise fail, if the temptation to it were removed.
(6) Mungo Park was a Scottish explorer who went to Africa to find the source of the River Niger. He wrote about his experiences in his book Travels to the Interiors of Africa (1799).
The slaves are commonly secured by putting the right leg of one, and the left of another into the same pair of fetters. By supporting the fetters with string they can walk very slowly. Every four slaves are likewise fastened together by the necks. They were led out in their fetters every morning to the shade of the tamarind tree where they were encouraged to sing diverting songs to keep up their spirits; for although some of them sustained the hardships of their situation with amazing fortitude, the greater part were very much dejected, and would sit all day in the sort of sullen melancholy with their eyes fixed upon the ground.
I suppose, not more than one-fourth part of the inhabitants at large; the other three-fourths are in a state of hopeless and hereditary slavery; and are employed in cultivating the land, in the care of cattle, and in servile offices of all kinds, much in the same manner as the slaves in the West Indies. I was told, however, that the Mandingo master can neither deprive his slave of life, nor sell him to a stranger, without first calling a palaver on his conduct; or, in other words, bringing him to a public trial; but this degree of protection is extended only to the native of domestic slave. Captives taken in war, and those unfortunate victims who are condemned to slavery for crimes or insolvency, and, in short, all those unhappy people who are brought down from the interior countries for sale, have no security whatever, but may be treated and disposed of in all respects as the owner thinks proper. It sometimes happens, indeed, when no ships are on the coast, that a humane and considerate master incorporates his purchased slaves among his domestics; and their offspring at least, if not the parents, become entitled to all the privileges of the native class.
(7) Alexander Falcolnbridge visited Africa in the 1780s. He wrote about what he saw in his book An Account of the Slave Trade on the Coast of Africa (1788).
When the negroes whom the black traders have to dispose of are shown to the European purchasers, they first examine them relative to age. They then minutely inspect their persons, and inquire into their state of health; if they are afflicted with any infirmity, or are deformed, or have bad eyes or teeth; if they are lame, or weak in the joints, or distorted in the back, or of a slender make, or are narrow in the chest; in short, if they have been afflicted in any manner so as to render them incapable of such labour they are rejected. The traders frequently beat those negroes which are objected to by the captains. Instances have happened that the traders, when any of their negroes have been objected to have instantly beheaded them in the sight of the captain.
(8) John Brown, aged 87, interviewed as part of the Federal Writers Project in 1937.
Most of the time there was more than three hundred slaves on the plantation. The oldest ones come right from Africa. My grandmother was one of them. A savage in Africa - a slave in America. Mammy told it to me. Over there all the natives dressed naked and lived on fruits and nuts. Never see many white men. One day a big ship stopped off the shore and the natives hid in the brush along the beach. Grandmother was there. The ship men sent a little boat to the shore and scattered bright things and trinkets on the beach. The natives were curious. Grandmother said everybody made a rush for them things soon as the boat left. The trinkets was fewer than the peoples. Next day the white folks scatter some more. There was another scramble. The natives was feeling less scared, and the next day some of them walked up the gangplank to get things off the plank and off the deck. The deck was covered with things like they'd found on the beach. Two-three hundred natives on the ship when they feel it move. They rush to the side but the plank was gone. Just dropped in the water when the ship moved away.
Folks on the beach started to crying and shouting. The ones on the boat was wild with fear. Grandmother was one of them who got fooled, and she say the last thing seen of that place was the natives running up and down the beach waving their arms and shouting like they was mad. The boat men come up from below where they had been hiding and drive the slaves down in the bottom and keep them quiet with the whips and clubs. The slaves was landed at Charleston. The town folks was mighty mad because the blacks was driven through the streets without any clothes, and drove off the boat men after the slaves was sold on the market. Most of that load was sold to the Brown plantation in Alabama. Grandmother was one of the bunch.
(9) Gad Heuman and James Walvin, The Atlantic Slave Trade (2003)
The number of Africans involved is stunning. Though the history of the Atlantic crossing is remarkably varied and changed across time and from place to place, the evidence remains astounding. Something like 12 million Africans were forced into the Atlantic slave ships, and perhaps 10.5 million Africans survived the ordeal to make landfall in the Americas. Although it would be wrong to concentrate solely on the simple data and to be sidetracked into the statistics of the problem, it is nevertheless vital to get the figures right and to come to as accurate a conclusion as possible about the volume and scale of this enforced human migration. The figures cannot speak for themselves, of course, and must be teased apart to reveal the human experience which lurks behind them. Fortunately, the research of the past thirty years now allows us to make some straightforward assertions about the Atlantic slave trade.
The English were drawn to West Africa by the Portuguese and Spanish successes. Their initial efforts were mainly privateering raids, but by the early seventeenth century the English began to trade seriously in the region, thanks in part to the acquisition of colonies in the Americas. The English slave trade was organised first through state-backed monopoly companies. But from the beginning, interlopers sought to penetrate those trading restrictions. Like others nations before them, the English found that the key to the expansion of their slave trading was to be found in the Americas. The settlement of West Indian islands, notably Barbados and Jamaica, and the development of the Chesapeake colonies, laid the foundations for British colonial demand for imported labour. After experiments with different forms of labour, local settlers in all those places turned to African slaves. In Barbados between 1650 and 1680, the slaves increased from 50 per cent to 70 per cent of the population. In Jamaica the 9,500 slaves of 1673 grew to 100,000 by 1740. The numbers in the Chesapeake were smaller, but still significant. The handful of Africans landed at Jamestown in 1619 had increased, but only to 1,700 by 1660, to 4,000 in 1680, with perhaps an extra 3,000 arriving in the last years of the century. This changed dramatically in the next century, however, when 100,000 Africans were landed in the region.
So expansive was this demand in the Americas that English monopolists were never able fully to satisfy it. Yet by 1670 the British had become the dominant force in the Atlantic trade. Indeed, in the 150 years to 1807 (when the British abolished their slave trade) they carried as many Africans across the Atlantic as all other slave-trading nations combined. They shipped some 3.5 million Africans in those years, at a rate of about 6,700 a year in 1670 and perhaps 42,000 a year a century later.
Three British ports - London, then Bristol and, from about 1750 onwards, Liverpool - dominated the British slave trade. By 1728-1729 half of the British tonnage clearing for Africa came from Bristol, and by the early 1730s Bristol merchants were investing up to £60,000 a year into the slave trade, rising to £150,000 a year at mid-century. But a host of small ports joined in, although often it is true on a very small scale. These included, remarkably enough, Lyme Regis, Whitehaven and Lancaster. Throughout, however, London remained the dominant financial force within the British slave trade. Though ports drew on local backers and skills, London financed most slave-trading investments until the early eighteenth century. From about 1750 onwards that role fell to Liverpool, although London was always vital to the Atlantic trade, accepting bills of exchange used by West Indians, Americans and Britons. From a total of some 11,000 slave voyages made by British ships, about one-half sailed from Liverpool.

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